Питання та відповіді

Реєстрація

Якщо  Ви бажаєте постійно слідкувати за станом свого особового рахунку, нарахувань та проплат, вносити показники  квартирних лічильників у режимі «он-лайн» – ласкаво просимо на Портал споживачів комунальних послуг. Для реєстрації потрібні  Ваш  особовий рахунок та код активації, вказані на квитанціях для  cплати комунальних послуг, наданих ТОВ "Білоцерківвода"

Реєструйтеся у системі і в розділі «Мій кабінет» Ви зможете самостійно:

  • оплатити спожиті комунальні послуги он-лайн;
  • вносити показники  квартирних лічильників;
  • переглядати історії показників Ваших квартирних лічильників;
  • формувати звіти про деталі розрахунку вартості кожної з послуг;
  • переглядати нарахування та оплати за квартирну плату, холодну та гарячу воду, центральне опалення, газ протягом конкретного періоду ;
  • отримувати детальну інформацію про підприємства, що надають послуги;
  • надсилати запити підприємствам, що надають послуги;

 

 Для успішної реєстрації на "Порталі споживачів комунальних послуг"  Вам потрібно пройти два прості етапи.

         Етап І

  • В головному меню сайту обираємо меню  "Зареєструватись"  що розташоване поруч з меню  "Мій кабінет"

        

 

  • У вікні «РЕЄСТРАЦІЯ» вносимо дані у відповідні поля:

                -  E-mail - ваша персональна електронна адреса (наприклад: imyaprizvyshche@ukr.net).  

    ВАЖЛИВО!  вказуйте вірну адресу, доступ до якої маєте тільки Ви. Після завершення реєстрації на вказану пошту Вам буде надіслано лист- підтвердження з посиланням для активації системи «Мій кабінет». Ця ж електронна адреса слугуватиме логіком для входу в систему.

                -  Ім’я  та Прізвище 

    Ваші паспортні дані не будуть передані жодним третім сторонам. 

                -  Пароль (не менше 6 символів)

    Не повідомляйте пароль (код доступу до системи «Мій кабінет») стороннім особам задля збереження конфіденційності інформації

                -  Підтвердження паролю (введіть Ваш пароль повторно) 

 

              Для завершення першого етапу реєстрації Вам потрібно ознайомитися з умовами "Договору". Для цього клікніть по слову 

              Поставте «галочку»  в квадратику перед фразою "Я приймаю умови ДОГОВОРУ".

             

Натисніть кнопку "Зареєструватися". На Вашу електронну адресу буде автоматично надіслано лист –підтвердження реєстрації на Порталі. Будь-ласка, активуйте систему «Мій кабінет», перейшовши за посиланням у листі. 

      У будь який момент Ви можете перервати процес реєстрації, натиснувши кнопку  "Відміна". Система не зберігає жодних даних,  введених Вами в поля "Реєстрації".

             Етап ІІ

             Активуйте систему «Мій кабінет» перейшовши за посиланням: Пiдтвердити мiй облiковий запис. у листі, що надійшов на Вашу пошту. Заповніть дані Особистого кабінету.

 

     Заповніть дані Особистого кабінету.

В поле "Особовий рахунок" введіть  код, вказаний на квитанції для сплати за комунальні послуги від  ТОВ "Білоцерківвода"

 В поле "Код активації" введіть код, вказаний на квитанції.  Натисніть кнопку "Активувати".

           Система порівнює код Вашого особового рахунку з кодом активації.  Якщо обидва коди введені правильно, Ви отримаєте доступ до Особистого кабінету.

У разі виникнення помилки, Ви побачите системне повідомлення  на екрані навпроти поля, яке містить хибні дані. Виправте помилку і ще раз натисніть кнопку "Активувати"

 

 

 

Якщо на Вашу електронну адресу не прийшов лист-підтвердження реєстрації облікового запису - найперше що зробіть - перевірте папку "Спам" Вашої поштової скриньки. Якщо листа-підтвердження все-ж немає навіть у папці "Спам"  тоді  перейдіть в меню «Мій кабінет» , натисніть на посилання «Не отримали листа підтвердження?». Введіть електронну адресу, вказану при реєстрації облікового запису і натисніть «Відправити». Якщо після цього Ви все одно не отримали листа  з підтвердженням реєстрації облікового запису ,  зверніться до адміністратора сайту через меню «Зворотній зв’язок» 

Загальне

Якщо Ви втратили пароль доступу до Особистого кабінету на  Порталі споживачів комунальних послуг, скористайтеся можливістю його відновлення. Для цього в меню «Мій кабінет»  оберіть опцію  «Забули пароль?». Введіть електронну адресу, вказану при реєстрації облікового запису і натисніть «Відправити». На електронну адресу надійде лист з інструкціями для розблокування Особистого кабінету.

Оплатити за комунальні послуги Ви можете при наявності банківської карти на сайті https://easypay.ua .

 

 

 

Для оплати послуг, які  Вам  надає ТОВ "Білоцерківвода" .  

Далі Вам потрібно ввести  Ваш особовий рахунок .Він знаходиться в квитанції на оплату комунальних послуг і в кожної організації він інший, але при цьому залишається незмінним в межах однієї організації. 
 
 
 

Натискаємо  "Продовжити".

Перед нами вікно з інформаціє про послуги та суми, які ми повинні оплатити. Інформація розбита умовно на чотири колонки :

- Послуга, яку оплачуєте - якщо Ви не бажаєте оплачувати певну послугу або у Вас недостатньо для цього коштів - зніміть галочку перед такою послугою, натиснувши кнопкою мишки на квадрат, розташований перед назвою послуги.

- Борг - це заборгованість без поточного нарахування (Наприклад, Ви хочете оплатити послуги за липень 2013р. - то в полі Борг зазначена сума боргу, яка склалася на 01.07.2013р. без врахування нарахувань за липень. У випадку своєчасної щомісячної оплати послуг в повному обсязі - ця сума буде рівна нулю).

- Нараховано - нарахована сума за  поточний місяць (Наприклад, Ви хочете оплатити послуги за липень 2013р. - то в полі Нараховано зазначена суму, нарахована за липень).

- До оплати - сума, яку Ви бажаєте оплатити. Тут можна зазначити довільну суму. Роздільним знаком між гривнями і копійками повинна бути крапка. ( Якщо Ви бажаєте оплатити всю заборгованість перед обслуговуючою організацією - то сума платежу повинна бути рівна сумі Боргу та Нараховано)

 

Натискаємо  "Продовжити" і заповнюємо дані Вашої банківської карти та натискаємо "Сплатити". Після отримання повідомлення на екрані про успішно проведену транзакцію -  роздрукуйте собі квитанцію про сплату.

 

На Порталі Споживачів Комунальних Послуг реалізована функція автоматичного видалення непідтверджених облікових записів.

Якщо облікова запис не була підтверджена на протязі більше ніж 3 місяці-вона автоматично буде видалена з Порталу Споживачів Комунальних Послуг.